اخبار شیائومی

گوشی شیائومی می 6 قرار است به شکل می نوت 2 طراحی شود

5333_thumb.jpg

اجازه بدهید خبر دیگری درباره شیائومی و اخبار مربوط به این شرکت در حال توسعه را برای شما نقل کنیم. با امید به اینکه مورد توجه خوانندگان موبوتل قرار بگیرد.

تصویری که در بالا نظاره می کنید، مربوط به فبلت جدید کمپانی شیائومی چین یعنی می نوت 2 (Mi Note 2) می‌باشد که مدتی از رونمایی آن می‌گذرد و اتفاقا به محصول دوست داشتنی هم در آمده  است. حالا تصویر پایین، عکسی است که از پرچمدار جدید این کمپانی یعنی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) لو رفته است و این طور که نمود می کند این دو محصول شباهت زیادی به هم دارند.

شیائومی می 6 به شکل نسخه‌ی کوچکتری از می نوت 2 ساخته می‌شود

گوشی جدید می نوت ۲ دارای صفحه بزرگی است که تقریبا از کناره‌ها، هیچ حاشیه‌ای ندارد و سرتاسر بدنه را پوشانده است. دقیقا مثل شباهتی که احتمالا برای گلکسی اس ۸ و شباهت طراحی بدنه‌ی آن به اسمارت فون محبوب گلکسی اس ۷ اج سامسونگ خواهد افتاد، شیائومی نیز قصد دارد این زبان طراحی موفق را در شیائومی می 6 به کار بگیرد. البته اگر شایعات حقیقت داشته باشد، این گوشی دارای ابعاد کوچکتری از نوت ۲ خواهد بود تا تفاوت آن با سری فبلت‌های این برند چینی حفظ شود.

در ضمن در تصاویر لو رفته دیده می شود که دوربین پشتی و طراحی آیتم‌های قرار گرفته بر روی پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز با نوت ۲ متفاوت است.علاوه بر این دو عکس، یکی از کاربران شناخته‌ شده‌ی چینی نیز اطلاعات جدیدی را انتشار داده که گویا مربوط به مشخصات شیائومی می 6 باشد.

مشخصات شیائومی می 6 چه میتواند باشد؟

شیائومی می 6 به شکل نسخه‌ی کوچکتری از می نوت 2 ساخته می‌شود

در تصویر بالا، متن پست منتشر شده توسط این کاربر چینی را مشاهده می‌کنید. اگر بخواهیم با قاطعیت به این مطلب بنگریم شیائومی قصد دارد پرچمدار جدید خود را به نسل نو پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۳۵ کمپانی کوالکام مجهز نماید. علاوه بر این، شیائومی می 6 احتمالا در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ (اواسط بهمن) رونمایی خواهد شد. و این همان تاریخی است که در اکثر گزارشات قبلی نیز به آن اشاره شده بود.

از دیگر مشخصات لو رفته برای شیائومی می 6 می‌توانیم به فضای ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و فروش آن در سه رنگ مشکی، آبی و سفید اشاره نمود. هرچند که هنوز هیچ اشاره‌ای از سوی منابع نزدیک به کمپانی شیائومی درباره‌ی نسل آینده‌ی پرچمداران این برند چینی به میان نیامده است و در حال حاضر نمی‌توانیم هیچکدام از این اطلاعات را تایید یا تکذیب کرد.

امیدواریم این خبر موردمقبول خوانندگان دوست داشتنی موبوتل واقع شده باشد. در صورت علاقه مندی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

mobotel.ir

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *