اخبار شیائومی, اخبار موبایل های تازه وارد

گوشی هوشمند جدید شیائومی در راه است

مدیرعامل کمپانی شیائومی در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد که در حال همکاری با کمپانی کوالکام برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید است. چند روز پیش نیز مشخصاتی از یک گوشی هوشمند شیائومی در فضای اینترنت فاش شد که به‌نظر می‌رسد ویژگی‌ها و مشخصات همین گوشی جدیدی باشد که مدیرعامل شیائومی در توییتر خود به آن اشاره کرده است.

برخی از مشخصات این گوشی هوشمند شامل صفحه نمایش 6.26 اینچی با فناوری LCD ، پردازنده اسنپدراگون 632 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، دارای دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین اصلی سه‌ گانه‌ای که در این گوشی هوشمند استفاده شده  از سنسورهای 48، 8 و 13 مگاپیکسلی بهره می برد. درضمن از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی  نیز در این دیوایس استفاده شده است.

باوجود اینکه در حال حاضر نام گوشی جدید کمپانی شیائومی مشخص نشده اما به احتمال زیاد این گوشی نیز از سری گوشی‌های هوشمنمد Mi این کمپانی است. از این‌رو این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند جدید شیائومی به عنوان یک گوشی ردمی در بازار هند عرضه نشود. البته توجه داشته باشید که این گفته‌ها در حد احتمال است چراکه به دلیل اینکه کمپانی شیائومی بر روی گوشی‌های هوشمند سری ردمی متمرکز است این احتمال هم وجود دارد که در این سری از گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *