اخبار موبایل های تازه وارد

گوشی Realme X با چیپست اسنپدراگون 710 در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شد

به تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ شاهد حضور جدیدترین گوشی کمپانی Realme، یعنی Realme X با چیپست اسنپدراگون 710 بودیم. از آن‌جایی که به تازگی شاهد حضور گوشی هوشمند Realme X در بنچمارک گیک‌بنچ بوده‌ایم این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای  شاهد عرضه این گوشی هوشمند نیز باشیم.

اگر بخاطر داشته باشید شایعات زیادی در این زمینه که قرار است گوشی هوشمند Realme X به چیپست اسنپدراگون 730 مجهز باشد در فضای مجازی منتشر شده بود اما با حضور این دیوایس در بنچمارک گیک‌بنچ متوجه شدیم که از یک چیپست اسنپدراگون 710 برخوردار است.

 این چیپست از فرکانس 1.71 هرتز و 8 گیگابایت رم برخوردار است. علاوه‌بر این سیستم‌عامل پیش‌فرض این دیوایس اندروید پای است. امتیازی که این دیوایس در بخش چند هسته‌ای و تک هسته‌ای به دست آورده به ترتیب برابر با 5837 و 1506 است.

به احتمال زیاد نمایشگر این دیوایس 6.5 اینچ است که از فناوری AMOLED و همچنین رزولوشن فول اچ دی پلاس برخوردار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها این دیوایس استفاده از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است. از دیگر مشخصات این دیوایس می‌توان به حافظه 64 گیگابایتی، باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین سلفی پاپ آپ و دوربین اصلی دوگانه اشاره کرد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *