اخبار موبایل های تازه وارد, تکنولوژی

آیفون سال آینده با دوربین سه گانه همراست

آیفون

شرکت اپل در سال گذشته اولین گوشی هوشمند بی حاشیه خود را به نام آیفون 10 معرفی کرد. اسمارتفونی که طراحی آینده نگرانه ای داشته و نظر هر فردی را به خود جلب می کرد. در حالی که این گوشی هوشمند موردتوجه بود گزارش هایی به گوش می رسد که در سال آینده باید شاهد معرفی آیفون های عجیب تری باشیم.

پیشتر هوآوی پرچمدار جدید خود هوآوی پی 20 پرو را با سه دوربین اصلی معرفی کرده و حال به نظر می رسد آیفون نسل بعدی نیز قرار است به دوربین سه گانه مجهز شود. البته این جزئیات دقیق نیست و مشخص نشده آیا اپل چنین محصولی را معرفی خواهد کرد.

دوربین سه گانه پی 20 پرو دارای کیفیت 40، 20 و 8 مگاپیکسلی داشته که می تواند کیفیت تصویر بالایی ارائه دهد. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون نسل بعدی آیفون منتشر شد که همچون گذشته بدون پاسخ باقی مانده و مشخص نیست اپل آیا چنین محصولی را معرفی خواهد کرد یا خیر.

پیشتر گفته شد آیفون های 2018 در سه مدل همانند طراحی ایکس یا 10 خواهند داشت. اگر چنین شایعه ای صحت داشته باشد باید انتظارات را نسبت به آیفون 2018 افزایش داد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و نمی توان به شایعات پرداخت.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *