در این آموزش میخواهیم ریست کردن هندزفری بلوتوثی هایلو W1 یا همان رفع مشکل وصل نشدن هایلو W1 به موبایل را به شما آموزش بدهیم. اگر شما هم مشکل اتصال هدفون هایلو W1 به گوشی را دارید با ما همراه باشید.
در چند سال گذشته، هایلو موفق شده تا به یک برند پیشرو و خلاق در زمینه لوازم جانبی مانند هدفونهای بلوتوثی و ساعتهای هوشمند تبدیل شود و با به کارگیری فرمول (قیمت مناسب، کیفیت بالا) توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.
شیائومی در طراحی هندزفری بلوتوثی هایلو W1 نیز از همان فرمول موفق همیشگی استفاده کرده و امکاناتی مانند درایورهای 7 میلیمتری، چیپست Qualcomm3040 با پشتیبانی از بلوتوث 5.2، کیفیت صدای Hi-Fi و تکنولوژی حذف نویز ENC را در کنار قیمت مناسب قرار داده که نتیجه آن، یک هدفون بیسیم با ارزش خرید فوقالعاده بالا شده است.

هایلو W1 مقاوم به آب با استاندارد IPX4
(برای مشاهده قیمت و مطالعه نقد و بررسی هایلو W1 کلیک کنید)
ریست کردن یا رفع مشکل وصل نشدن هندزفری هایلو W1 به موبایل
به لطف استفاده از چیپست بلوتوثی Qualcomm3040، احتمال رخ دادن مشکلات ارتباطی و قطعی صدا بسیار کاهش یافته است. با این حال ممکن است کاربران با مشکلاتی از جمله وصل نشدن هندزفری هایلو W1 به موبایل، از کار افتادن یک گوشی در هدست هایلو W1 و یا وصل نشدن همزمان هر دو گوشی هدفون بلوتوثی هایلو W1 به موبایل اشاره کرد.
بسیاری از این مشکلات نرمافزاری بوده و با ریست کردن هندزفری بلوتوثی هایلو W1 حل خواهند شد. برای ریست کردن Haylou W1 مراحل زیر را به ترتیب انجام دهد.
- گام اول: هر دو ایرباد را داخل کیس شارژ قرار دهید و منتظر بمانید تا فرایند شارژ شدن آغاز شود.
- گام دوم: به قسمت تنظیمات بلوتوث موبایل خود رفته و لیست دستگاههای Pair شده را پیدا کنید.
- گام سوم: در لیست دستگاههای Pair شده به دنبال دستگاه Haylou W1 بگردید. سپس بر روی آن ضربه زده و گزینه Unpair یا Forget را انتخاب کنید تا نام هندزفری به طور کامل از موبایل شما حذف شود.
- گام چهارم: در حالی که هر دو گوشی درون کیس شارژ بوده و در حال شارژ هستند، انگشت خود را برای 10 ثانیه به شکل همزمان بر روی قسمت حساس به لمس هر دو گوشی قرار دهید.
- گام پنجم: بعد از گذشت 10 ثانیه، چراغ LED نشانگر هر دو ایرباد از رنگ قرمز به سفید تغییر کرده و برای چندبار خاموش و روشن خواهد شد.
- گام ششم: بعد از پایان چشمک زدن چراغ نشانگر LED، فرایند ریست شدن به اتمام رسیده و دوباره میتوانید هندزفری هایلو W1 خود را با موبایل، تبلت یا لپتاپ خود Pair کنید.
آیا موفق به ریست کردن هدست شیائومی هایلو W1 خود شدید؟ مشکلات هدفون شما با انجام مراحل بالا حل شد یا برای حل مشکل از راه حل دیگری استفاده کردید؟ سوالات، نظرات و تجارب خود را در بخش دیدگاهها با ما به اشتراک بگذارید.