اخبار موبایل های تازه وارد

اوپو A9 با دوربین دوگانه معرفی شد

کمپانی اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند میان‌رده که اوپو A9 نام دارد قرار است با قیمت 267 دلار روانه بازار شود. صفحه نمایش کم‌حاشیه این گوشی هوشمند 6.53 اینچ بوده و از  پوشش گوریلا گلس 5 برخوردار است که این پوشش گوریلا گلس  90.7 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است. درضمن نوع نمایشگر استفاده شده در این دیوایس IPS LCD است.

در این دیوایس از یک پردازنده  Helio P70 که ساخت مدیاتک بوده و از هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.1 گیگاهرتز برخوردار بوده استفاده شده است. جالب است بدانید که این پردازنده هم از ردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 و هم از 6 گیگابایت رم برخوردار است. علاه‌بر این، این پردازنده دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

سیستم‌عاملی که به‌صورت پیش‌فرض بر روی این دیوایس نصب شده، اندروید پای 9 است. این سیستم‌عامل از حالت GameBoost 2.0 برخوردار بوده از این‌رو تجربه گیمینگ لذت‌بخشی را برای کاربران به‌وجود خواهد آورد.

اوپو A9 از یک دوربین دوگانه نیز برخوردار است که به یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی قابلیت night scape 2.0 برای عکاسی در شب و  HDRمجهز است.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *