خرید قطعات موبایل از چین:

شاید در گذشته کمتر نسبت به امروز کمتر این تقاضا وجود داشت ، ولی در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت موبایل های هوشمند ، و با توجه  به بحث کیفیت و ظرافت گوشی های موبایل، تعمیر ایرادات مختصر این دستگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است . این قاعده نه فقط برای اسمارت فون های خوش آوازه ، بلکه برای برند های تازه نفس هم حاکم است . خرید قطعات موبایل نیازی نیست که مختص قشر خاصی مانند تعمیرکاران باشد. با توجه به تنوع بالای موبایل های امروزی ممکن است هر مصرف کننده یا تعمیرکاری نیازمند قطعه خاصی از موبایل خود باشد که بر حسب حادثه آسیب دیده است.

 

آیا کیفیت موبایل های چینی کمتر از رقبای پر آوازه است؟

شاید تصور کنید مقوله ای به نام “کیفیت” است که گاها شما را از خرید گوشی های هوشمند چینی باز میدارد اما در واقع داستان پیچیده تر از این حرف هاست ؛ در حقیقت مبالغ گزافی که شما برای اغلب برند های مطرح جهان میپردازید ، نه صرفا برای “کیفیت محض” محصول ، بلکه به جهت هزینه های سرسام آور تبلیغات جهانی این برند هاست که متاسفانه شما هم در پرداخت آنها سهیم می شوید . پس در اغلب موارد پرداخت هزینه بیشتر توسط شما ، ضمانتی بابت آسیب ندیدن محصول شما نیست.
در این بازار پر تب و تاب ، مقابله با پسوند چینی ای که به محصولات منتسب این کشور الحاق می شود ، همان شق القمر معروف است ، همان مهمان ناخوانده ای است که از راه نرسیده ، شک و تردید در خرید را به دل مشتریان می اندازد !
آیا محصولات چینی واقعا کیفیت پایینی دارند ؟ قطعا خیر . اما کیفیت محصولات تنها فاکتوری است که در خرید یک تلفن همراه هوشمند حایز اهمیت است ؟! خدمات پس از فروش محصولات که بخش عمده ای از آن در انحصار تامین قطعات است ، مقوله ای است که بی برو برگرد همگام با کیفیت محصول اهمیت دارد . با توجه به پاین بودن کیفیت تامین قطعات موبایل های موجود در بازار ایران و بر حسب نیاز بسیاری از مشتریان عزیز، بر آن شدیم تا کمک حال بسیاری از دوستان نیاز مند به تعویض قطعه باشیم.

 

بیایید اعتراف کنیم برخی صدمات به موبایل سهوی و اجتناب ناپذیر است ؛ هرچند موبایل شما از کیفیت سخت افزار و بدنه بی نظیری برخورد دار باشد ولی شکستن پنل ال سی دی در نتیجه‎ی سقوط از ارتفاع خارج از خواست و برنامه شماست .

پیرو توضیحاتی که داده شد بحث تعمیر تلفن همراه ، با قطعات جانبی موبایل ها،  ارتباط تنگاتنگی دارد ؛ دوا و درمان یک موبایل صدمه دیده ، نیاز به قطعات تازه نفس و نو دارد ! حقیقت این است که باتری فاسد ، نیاز به تعویض دارد نه تعمیر ؛ ال سی دی شکسته شده هم شامل همین قانون است !
تعویض و تعمیر بر یک وزنند اما اولی کمی پر دردسر تر است و به قطعه جایگزین نیاز دارد تا خطر پرداخت هزینه مجدد برای خرید موبایل جدید ، از بیخ گوشتان بگذرد .
آسیب دیدگی یک موبایل هوشمند به دلایل : ضرب دیدگی ، افتادن در آب ، پرت شدن ، مشکلات سخت افزاری ، فاسد شدن باتری ، شکستن صفحه ال سی دی و … اجتناب ناپذیر است و تعمیر آنها ، صد در صد وابسته به دسترسی به قطعات تخریب شده می باشد !

با گذشت زمان ، پیشرفت تکنولوژی تلفن های هوشمند قد و قواره موبایل ها را رو به ظرافت در طراحی سرازیر کرده است و بی شک این ظرافت ، موبایل شما را بیش از پیش در معرض آسیب و تخریب قرار می دهد .

برای اکثر کاربران موبایل های هوشمند پیش آمده که به خاطر نقص یک بخش سخت افزاری ، مجبور شدند که تلفن همراه را ببوسند و کنار بگذارند ! این موضوع حتی برای قطعه ی ساده ای مثل پنل ال سی دی هم زیاد رخ داده است . تصور کنید تلفن همراه با کیفیت و گران قیمت خود را تنها به خاطر نقص یکی از قطعات پیش پا افتاده کنار بگذارید و بودجه کلانی که صرف خرید آن کرده اید را هدر دهید ؛ اساسا این اتفاق دردناکی است که راه حلش بسیار ساده است : دسترسی همه جانبه به قطعات موبایل

اگر ادعا کنیم منفعت چشم گیری پشت این حفره دنیای دیجیتال موبایل ها خاک میخورد و مورد بی توجهی واقع شده ، بیراه نگفته ایم .
بازار پر تب و تاب موبایل آرام و قرار ندارد ! هر روز که میگذرد بوق و کرنای یک کمپانی تولید کننده تلفن همراه جدید از مناطق مختلف جهان به گوش می رسد ، هر یک از این کمپانی با محصولات منحصر بفرد ، تقاضای قطعات منحصر به خود را دارند ! از این رو میتوانیم ادعا کنیم نیاز به قطعات موبایل در کل جهان رو به افزایش است با این حال ، روی کمک موبوتل حساب کنید . 

 

تهیه و قبول سفارش قطعات از چین

 

خرید تاچ موبایل از چین

امروزه تولیدکنندگان موبایل بیشتر توجه خود را معطوف به تولید موبایل هایی با حداکثر اندازه تاپ یا ال سی دی کرده اند. حذف فضاهای اضافه در جلوی موبایل یکی از جنبه های رقابتی تولیدکنندگان موبایل شده است. این تولیدکنندگان اغلب در تهیه موارد ایمنی برای آسیب ندیدن صفحه ال سی دی چیزی کم نمیگذارند اما حقیقت این است که آسیب دیدن ال سی دی یا تاچ موبایل امری اجتناب ناپذیر است. در صورتیکه شما نیاز به خرید  ال سی دی موبایل یا خرید تاچ موبایل از چین را دارید میتوانید با تماس با ما به این خواسته خود برسید. اگر تاچ موبایل شما در بازار قابل دسترس نیست ما می توانیم در تهیه آن شما را یاری کنیم.

 

خرید باطری موبایل از چین

موبایل ها ، این قطعات نه چندان کوچک دیجیتال چنان نقش اساسی در زندگی ما دارند که حاضریم برای چند ساعت همراهی بیشتر، مبالغ بسیار بالایی هزینه کنیم.  تلاش برای افزایش عمر باتری شاید تنها بتواند تا حدودی به این مهم دست یابد. تصورات اشتباه زیادی برای باتری ها و عمر آنها وجود دارد  . با این وجود باتری موبایل یک قطعه مصرفی است. به هر نحو که استفاده کنید ، بعد از مدتی کارایی باتری به شدت پایین خواهد آمد. متاسفانه تنوع باتری ها باعث شده گاها باتری موبایل خود را در بازار نیابید. ما در این راه کمک حال شما هستیم. برای خرید باتری موبایل از چین یکی از مطمئن ترین راه ها موبوتل است. تلاش ما تهیه بهترین کیفیت ممکن است.

 

دیگر قطعاتی که میتوانیم از چین برای شما تهیه کنیم:

 

  • بورد گوشی
  • فریم
  • اسپیکر
  • غیره ….

 

اگر برای تهیه هر قطعه ای از موبایل خود دچار مشکل هستید، ما میتوانیم در حداقل زمان برای شما قطعه مورد نظر را از طریق خرید از چین در اختیار شما بگذاریم.