اخبار موبایل های تازه وارد

رندرهای جدیدی از وان پلاس 7 پرو منتشر شدند

بر اساس رندرهای جدیدی که از گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو در فضای اینترنت منتشر شده‌اند این گوشی هوشمند در دو رنگ آبی و خاکستری روانه بازار خواهند شد. کمپانی وان پلاس در گذشته از پرچم‌داران خود در دو رنگ مشکی متفاوت از یکدیگر رونمایی کرد اما مثل اینکه این بار قرار است این کمپانی در طراحی پرچم‌دار جدید خود تفاوتی ایجاد کند و آن را در دو رنگ آبی و خاکستری روانه بازار کند.

در این گوشی هوشمند از یک دوربین اصلی سه‌گانه استفاده شده که چیدمان آن به صورت عمودی بوده و در زیر آن‌ها نیز یک فلاش ال ای دی قرار گرفته است. در جلوی این دیوایس شاهد یک نمایشگر بدون حاشیه هستیم که نرخ رفرش ریت آن برابر با 90 هرتز است. علاوه‌بر این گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ نیز است.

احتمالا سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند در زیر نمایشگر آن قرار داده شود. درضمن لازم است اشاره کنیم که دوربین اصلی این دستگاه از  سنسور 48 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو و سنسور با زاویه دید عریض برخوردار است. از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به چیپست اسنپدراگون 855 و صفحه نمایش 6.2 اینچی خمیده با نرخ بازسازی 60 هرتز  اشاره کرد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *