اخبار موبایل های تازه وارد

نقد و بررسی گوشی موبایل هواوی نوا 3 ( Huawei Nova 3 )

هواوی Nova 3 سومین نسل از سری گوشی های هوشمند سری Nova است که اخیرا توسط شرکت هواوی معرفی شده. جانشین هواوی Nova 2 که بر خلاف نسخه پیشین و به عنوان یک گوشی میان رده پا به میدان گداشته دارای توان سخت افزاری بالایست و همین موضوع باعث غافلگیری طرفداران این برند محبوب شده است، همچنین که این کمپانی چینی تغییرات مثبتی در طراحی گوشی اعمال کرده تا محصول جدیدش به گوشی های هوشمند امروزی شباهت بیشتری داشته باشد تا جایی که میتوان آن را نسخه بدل آیفون 10 نامید. جدیدترین عضو خانواده هواوی لباسی از شیشه و فلز بر تن دارد که با توجه به متریال استفاده شده بسیار برازنده اوست، همچنین که هواوی در این محصول خود نیز از یک بریدگی در بالای نمایشگر بهره میبرد تا دست کمی از رقبای چینی خود که این روزها با Notch ارائه می شوند نداشته باشد.

نقد و بررسی هواوی نوا 3

دوربین فیلم برداری هواوی نوا 3

Nova 3 در مجموع از 4 دوربین بهره می گیرد، دو دوربین در قاب پشتی و دو دوربین نیز در پنل جلوی گوشی وظیفه عکاسی سلفی از شما را بر عهده خواهد داشت، ضمن اینکه انتقال سنسور اثر انگشت به قاب پشتی باعث باریک شدن حاشیه صفحه نمایش در قسمت زیرین دستگاه شده که این موضوع علاوه بر در اختیار گذاشتن فضای کافی برای بزرگتر شدن صفحه نمایش به زیبایی این محصول افزوده است. قاب پشتی Huawei Nova 3 دارای انحنا است و دکمه های فیزیکی به لبه سمت راست انتقال یافته و در سمت چپ نیز می توانید به سوکت سیمکارت  دسترسی داشته باشید، این محصول نیز همانند سایر رقبا از پورت USB Type-C بهره میبرد که در پایین گوشی قرار دارد.

مشخصات هواوی نوا 3

نمایشگر Huawei Nova 3

Huawei Nova 3 به صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع IPS با زرولوشن FHD+ (1920×1080 Pixel) و نسبت تصویر 19.5 به 9 مجهز شده که در مجموع کیفیت تصویر بسیار خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. گوشی جدید هوآوی را می‌توانید حداکثر با شش گیگابایت رم در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی خریداری کنید، این مدل از micro SD پشتیبانی می‌کند و فضای ذخیره‌سازی آن تا سقف 256 گیگابایت قابل ارتقا است. پردازنده Kirin 970 با هشت هسته پردازشی به گوشی Huawei Nova 3 قدرت می‌دهد، این تراشه در پرچمداران P20 و P20 Pro هوآوی نیز به‌کار گرفته شده است. برای تأمین انرژی نمایشگر و پردازنده، از باتری 3750 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

امکانات هواهوی نوا 3

نسخه 8.1 سیستم عامل اندروید به همراه نسخه 8.2 رابط کاربری اختصاصی هواوی با نام EMUI نیز بر روی این گوشی نصب شده و در کنار سخت افزار قدرتمند از هیچ لطفی در اجرای هر چه بهتر نرم افزار و بازی برای شما دریغ نمی کند.  سنسور 16 مگاپیکسلی در کنار سنسور 24 مگاپیکسلی با دریچه F1.8 به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به یک دوربین DSLR در هر کجا که خواستید عکاسی کنید، برای عکس برداری سلفی نیز میتوانید به سنسور 24 مگاپیکسلی با دهانه F2.0 دوربین جلو در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی با افکت بوکه تصاویر زیبایی خلق کنید. همچنین هواوی این محصول را با قابلیت 3D Qmoji عرضه خواهد کرد که مشابه انیموجی در آیفون 10 اپل، Omoji در گوشی های اوپو و AR Emoji پرچمداران سامسونگ خواهد بود.

لینک

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *