اخبار موبایل های تازه وارد

از نظر iFixit هزینه تعمیر هواوی پی 30 پرو بسیار بالاست

تازه‌ترین محصولی که توسط iFixit مورد کالبدشکافی قرار گرفته است، گوشی هوشمند هواوی پی 30 پرو بود. از آن‌جایی که جنس این گوشی از فلز و شیشه است iFixit در وب سایت خود در گزارشی که از کالبدشکافی این گوشی هوشمند منتشر کرده است این نکته را قید کرده است که به دلیل اینکه کمپانی هواوی از فلز و شیشه در ساخت این گوشی هوشمند پرچم‌دار استفاده کرده بود کالبدشکافی آن کار خیلی آسانی نبوده است.

iFixit پس از برش کاور فلزی و شیشه‌ای که در این گوشی هوشمند مورد استفاده قرا گرفته به شکاف کوچکی برخورد کرده است که به احتمال زیاد این شکاف به دلیل گواهینامه IP68 است که به این گوشی هوشمند داده شده است از طرفی iFixit پس از برداشتن کاور پشتی این گوشی هوشمند به کوئل شارژ وایرلس و شارژر وارونه‌ای که در این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است برخورد کرده است.

iFixit در ادامه کالبدشکافی خود در این گوشی هوشمند با نمایشگر آکوستیک روبه‌رو شده است و متوجه شده است که این کمپانی به‌جای استفاده از کپسول‌های گوشی کلاسیک از این فناوری مدرن در گوشی خود استفاده کرده است.

در کل، از گزارشی که iFixit از کالبدشکافی این گوشی هوشمند در وب سایت خود منتشر کرده است می‌توان متوجه شد که این گوشی هوشمند تعمیرپذیر است اما هزینه تعمیر آن بسیار بالاست.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *