اخبار موبایل های تازه وارد

از گوشی جدید کمپانی HTC در بنچمارک رونمایی شد

کمپانی HTC در ماه دسامبر سال گذشته اعلام کرده بود تمامی تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند میان‌رده و همچنین پرچم‌دار خود گذاشته است تا بتواند در این زمینه با موفقیت چشم‌گیری روبه‌رو شود و جلو برود.

به نظر می‌رسد تمامی تلاش‌های این کمپانی در ماه دسامبر سال گذشته جواب داده است چراکه به تازگی جدیدترین گوشی این کمپانی با شماره مدل 2Q7A100  در بنچمارک معرفی شده است.

در زمینه مشخصات فنی این گوش هوشمند لازم است به مهم‌ترین قطعه آن یعنی چیپستی که در آن استفاده شده است اشاره کنیم چراکه از یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 710 در این دیوایس استفاده شده است. باوجود اینکه این تراشه از قدرت بالایی برخوردار است اما کمپانی کوالکام به تازگی تراشه جدیدتری با نام اسنپدراگون 730 را معرفی کرده است که از این تراشه قدرتمندتر است.

متاسفانه اخبار و اطلاعاتی که در زمینه گوشی هوشمند جدید کمپانی اچ تی سی منتشر شده است تنها در همین بود که به آن اشاره کردیم و بیشتر از این اطلاعات هنوز منتشر نشده است. اما امیدواریم که در آینده اطلاعات و اخبار جدیدی از گوشی هوشمند جدید کمپانی اچ تی سی منتشر شود که بتوانیم آن را در اختیار شما قرار دهیم.

 

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *