اخبار موبایل های تازه وارد

بروزرسانی جدید برای ذنفون 6 ایسوس

گوشي ZenFone 6  به تراشه اسنپدراگون 855 مجهز شده و ميزان دقت دوربين 48 مگاپيكسل و صفحه نمايش 6.4 اينچ بوده و يك گوشي هوشمند است و يك باتري 5000 ميلي آمپر ساعت در اين گوشي به كار رفته است.

با بروزرساني كارايي دوربين افزايش مي يابد و مي توان تصاوير و ويديوهاي با كيفيتي را تهيه كرد. كاربران بايد اين بروز رساني را انجام دهند تا بتوانند عكس ها و ويديوهاي با كيفيتي را تهيه كنند. صفحه نمايش گوشي بزرگ بوده و كاربر هنگام بازي حواس پرتي نخواهد داشت كه اين قضيه مشخصه خيلي خوب است. بالا رفتن كارايي دوربين اصلي دستگاه يكي از جديدترين بروزرساني ZenFone 6 بوده و باعث خواهد شد تا عكس ها و ويديوهاي با كيفيتي را تهيه كنيد.

كليه جزئيات را به وضوح مشخص خواهد شد و اين قضيه براي كاربر خيلي خوب است و صد البته براي گوشي هم امتيازي منحصر به فرد محسوب مي شود. بروز رساني ها در هر دوره قابليت خاصي از دستگاه را پوشش مي دهد كه و كاربر بايد حتما اين بروز رساني را لحاظ كند تا بتواند در مجموع گوشي قدرتمندي را صاحب باشد و بتواند در موقعيت هاي مختلف از آن استفاده كند.

بروز رساني دوربين دستگاه باعث افزايش رزولوشن تصاوير و ويديوها شده و كاربر را شگفت زده خواهد كرد. دوربين سلفي مي تواند 100 بار بچرخد، ولي هنوز بسياري از كاربران به عملكرد دوربين دستگاه اعتمادي ندارند و آن را با احتياط استفاده مي كنند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 فکر در مورد “ بروزرسانی جدید برای ذنفون 6 ایسوس

  1. بهنام گفت:

    ۵۰۰ نه 5000 میلی آمپر تصحیح بشه

    1. وحید رحیم شعار گفت:

      سلام خدمت شما و مرسی از دقت و نظردهی شما،تصحیح گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *