اخبار موبایل های تازه وارد

رندرهای گوشی جدید ایسوس منتشر شدند

به تازگی رندرهایی از گوشی جدید کمپانی ایسوس توسط ایوان بلس منتشر شده است که نشان‌دهنده یک گوشی هوشمند با مکانیزم کشویی است. از این‌رو می‌توان نتیجه گرفت که کمپانی ایسوس در حال طراحی یک محصول جدید با چنین مکانیزمی است.

کمپانی ایسوس نیز قرار است در محصول جدید خود از قابلیت 5G استفاده کند و در این زمینه با کمپانی هواوی وارد رقابت شود. البته هنوز نام گوشی هوشمند جدید کمپانی ایسوس اعلام نشده است اما باتوجه به رندرهایی که از این گوشی منتشر شده است متوجه می‌شویم که دارای یک صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه است که بر روی پنل پشتی آن یک دوربین اصلی دوگانه قرار داده شده است.

طراحی گوشی هوشمند آینده ایسوس

اما دوربین سلفی این گوشی هوشمند در بخش بالایی مکانیزم کشویی آن قرار داده شده است که به‌نظر جالب می‌رسد. در بخش پایینی مکانیزم کشویی این گوشی هوشمند نیز اسپیکر هارمن کاردن قرار داده شده است. این گوشی هوشمند نیز مانند سایر گوشی‌های هوشمند دارای سنسور اثرانگشت است که این سنسور در زیر صفحه نمایش آن قرار دارد.

البته کمپانی ایسوس تنها کمپانی نیست که از صفحه نمایش‌های بدون حاشیه را در ساخت  گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند چراکه شرکت‌های مختلفی هستند که در حال حاضر از این نوع صفحه نمایش‌های زیبا در محصولات خود استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها کمپانی ZTE می‌باشد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *