دسته‌بندی نشده

فاش شدن گلکسی اس 9 سامسونگ با حاشیه‌های باریک تر

گوشی های سامسونگ همواره در معرض شایعات فراوانی بوده اند و اخیراشایعات در مورد گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ افزایش یافته است . به تازگی تصویری از این گوشی منتشر شده است که گوشی در حاشیه‌های باریک به نمایش می‌گذارد و حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نیز حذف شده است. البته در مورد این تصویر فاش شده کسی نگفته سامسونگ گلکشی اس 9 می باشد ولی طبق برسی هایی که انجام شده به نطر می رسد این همان گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ می باشد .

 

فاش شدن گلکسی اس 9 سامسونگ با حاشیه‌های باریک تر

 

تصویر به‌دست آمده، کیفیت چندان بالایی ندارد و مشخص نیست که گلکسی اس 9 سامسونگ، چه مشخصاتی خواهد داشت. به همین جهت، ناچار خواهیم شد تا به تصویر دیگری رجوع کنیم که به‏‌تازگی لو رفته است. این تصویر بخشی از مشخصات‌فنی پرچمدار جدید این سازنده را فاش می‏‌کند؛ البته مشخصات به‌دست آمده، کامل نیست اما بخشی از قابلیت‏‌های احتمالی گلکسی اس ۹ سامسونگ را نشان می‌دهد. براساس اطلاعات مندرج در تصویر، پرچمدار جدید این شرکت به صفحه‌نمایش ۵.۷۷ اینچی مجهز خواهد شد؛ باید اشاره کنیم که گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی معرفی شده بود. در لیست مشخصات منتسب به گلکسی اس ۹، همچنین نام پردازنده «اسنپدراگون ۸۴۵» به چشم می‌خورد که به‌زودی توسط کوالکام از آن رونمایی خواهد شد. این تراشه البته تنها به برخی از مدل‌های گلکسی اس 9 و گلکسی اس ۹ پلاس قدرت می‌دهد؛ انتظار داریم سایر مدل‌ها که به صورت جهانی عرضه می‌شوند، از تراشه پرچمدار جدید سامسونگ یعنی اکسینوس ۹۸۱۰ با هشت هسته پردازشی استفاده کنند.

 

طبق شایعاتی که شده این گوشی قرار است در ماه ژانویه ۲۰۱۸ وارد بازار شود ولی باز دقیق نمیتوان از زمان انتشار آن نطر داد . گلکسی اس ۹ احتمالاً بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه خواهد داشت؛ مانند آنچه که در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۷ دیده بودیم. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که حسگر اثرانگشت در پرچمدار جدید سامسونگ، همچنان در پنل پشتی جای خواهد گرفت؛ البته امیدواریم که این شرکت به انتقادات کاربران گوش فرا دهد و حسگر اثرانگشت جای‌گیری بهتری در گلکسی اس ۹ داشته باشد.

 

فاش شدن گلکسی اس 9 سامسونگ با حاشیه‌های باریک تر

 

از دیگر شایعات احتمالی پیرامون پرچمدار ۲۰۱۸ سامسونگ، می‌توان به ارائه‌ی آن‌ها با چهار یا شش گیگابایت رم اشاره کرد. البته بعید است کُره‌ای‌ها رزولوشن نمایشگر گلکسی اس ۹ را افزایش دهند؛ به همین جهت، این مدل مانند نسل گذشته با یک صفحه‌نمایش با رزولوشن Quad HD + راهی بازار می‏‌شود. همچنین پیش‌بینی شده است که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به دوربین دوگانه مجهز باشند؛ سامسونگ ممکن است مانند گلکسی نوت ۸، پرچمدار جدیدش را با دوربین دوگانه ارائه دهد. جدید ترین اخبار این گوشی هوشمند را می توانید در موبوتل دنبال کنید .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *