اخبار موبایل های تازه وارد

گوشی هایسنس یو 30 (HiSense U30) معرفی شد

یکی از برندهایی که در کشور چین حضور فوق‌العاده فعالی دارد، برند هایسنس است. البته این برند بیشتر به دلیل تلویزیون‌هایی که تاکنون طراحی و تولید کرده است شناخته شده می‌باشد. اما در کنا تولید محصولاتی مانند تلویزیون، تاکنون سه گوشی هوشمند با نام‌های کینگ کونگ 5، کینگ کونگ 5 پرو و البته هایسنس یو 30 را نیز طراحی و تولید کرده است. گوشی هایسنس یو 30 این برند به تازگی در کشور چین معرفی شده است.

این گوشی از مشخصات و ویژگی‌های متعددی برخوردار است که یکی از بارزترین آن‌ها که لازم به آن اشاره کنیم، باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن است. این گوشی هوشمند با داشتن چنین باتری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند مدت زمان بیشتری روشن خواهد ماند تا کاربر بتواند در طول روز بیشترین استفاده را از آن داشته باشد.

در زمینه نوع طراحی این گوشی هوشمند باید به وجود حاشیه‌های حداقلی در صفحه نمایش این دیوایس اشاره کنیم که ظاهر جالب و بسیار جذابی را به این دستگاه داده است. از دیگر ویژگی‌های این دیوایس نیز می‌توان به یک صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس، تراشه اسنپدراگون 675، دوربین دوگانه دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی  دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی اشاره کرد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

2 فکر در مورد “ گوشی هایسنس یو 30 (HiSense U30) معرفی شد

  1. آزما گفت:

    سلام.وقت بخیر
    چطور میشه موبایل hisense u30 رو تهیه کرد؟!

    1. وحید رحیم شعار گفت:

      سلام خدمت شما با کارشناسان موبوتل برای واتساپ در تماس باشید تا راهنمایی های لازم برای مرسولات سفارشی به شما داده شود
      از اینکه وقت گذاشتید و در موبوتل نظر دادید متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *