اخبار موبایل های تازه وارد

تصویر جدید از سونی اکسپریا 2

به تازگی رندرهایی از گوشی جدید کمپانی سونی که در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رونمایی از آن خواهیم بود در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد، سونی اکسپریا 2 دارای یک دوربین اصلی سه‌گانه است.

خوشبختانه در رندرهای جدیدی که از گوشی هوشمند سونی اکسپریا 2 منتشر شده شاهد نحوه طراحی این دیوایس از تمامی زوایا هستیم. بر اساس این رندرها، گوشی هوشمند سونی اکسپریا از یک نمایشگر 6.1 اینچی که از فناوری OLED پشتیبانی می‌کند برخوردار بوده که رزولوشن آن برابر با 4K و همچنین نسبت تصویر آن نیز برابر با 21:9 است. مطمعنا شما هم با دیدن مشخصات نمایشگر این گوشی متوجه شده‌اید که نمایشگر آن مشابه نمایشگر گوشی هوشمند سونی اکسپریا 1 است از این‌رو می‌توان گفت که کمپانی سونی در طراحی و ساخت نمایشگر اکسپریا 2 از نمایشگر سونی اکسپریا 1 الهام گرفته است.

به نظر می‌رسد که سونی اکسپریا 2 گوشی خوش دستی باشد چراکه ابعاد آن برابر با 8.3 × 68.3 × 158  میلی متر است. باوجود اینکه ارتفاع این دیوایس نسبت به گوشی هوشمند گلکسی S10e بیشتر بوده اما عرض آن نسبت به این دیوایس کمتر است بنابراین می‌توان گفت که سونی اکسپریا 2 از طراحی خاصی بهره‌مند خواهد بود.

از طرفی می‌توان این گوشی هوشمند را جزء گوشی‌های بالارده محسوب کرد چراکه از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 برخوردار بوده که در قلب آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات این دیوایس می‌توان به دوربین اصلی سه گانه، سنسور اثر انگشت و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *