اخبار موبایل های تازه وارد

فاش شدن تصویری جدید از نوکیا 9

شرکت نوکیا که جزو بزرگ ترین تولید کنندگان گوشی های تلفن همراه در جهان است در حال طراحی گوشی ای بنام نوکیا 9 می باشد . تصویری از طراح لوازم جانبی این گوشی منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی با زیبایی هر چه بیشتر در حال طراحی است . این قاب توسط شرکت HualuBro تولید شده است و هم‌اکنون در شش رنگ با قیمت ۳۶ دلار به‌ فروش می‌رسد. نکته‌ی جالب، معرفی نشدن گوشی نوکیا ۹ است و برخلاف تمامی شایعات ممکن است این گوشی از طراحی متفاوتی برخوردار باشد. طبق این تصاویر نوکیا ۹ از صفحه نمایش خمیده‌، حسگر اثر‌ انگشت و دوربین دوگانه در عقب برخوردار است. با برسی اجمالی گوشی می توان فهمید که این گوشی تقریبا مانند گلکسی اس ۸  طراحی شده است ولی باز تا انتشار نهایی گوشی نمیتوان نظر قطعی را صادر کرد .

 

فاش شدن تصویری جدید از نوکیا 9

 

تصویر منتشر شده برخی از ویژگی‌های گوشی جدید نوکیا را لو می‌دهد. به طور مثال می‌توانید به دوربین دوتای آن اشاره کنیم. محل قرار گرفتن دوربین در قاب پشت گوشی آنقدر بزرگ است که دو دوربین در آن قرار میگیرد. همچنین مشخص شده که فلش LED هم در کنار دوربین پشت قرار گرفته است. با نگاهی دقیق‌تر به محل قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت هم بر می‌خورید. سنسور تشخیص اثر انگشت دقیقا پشت گوشی و زیر دوربین دوتایی قرار گرفته است. قیمت پایین گوشی در این عکس دیده نمی‌شود، اما شایعات می‌گویند که گوشی نوکیا ۹ جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و از پورت USB-C بهره می‌برد.

 

همان‌طور که می‌دانید، برند نوکیا اوایل سال جاری میلادی و توسط شرکت HMD Global به جمع تولیدکنندگان گوشی هوشمند اندروید پیوست. این شرکت در ماه ژانویه مدل میان‌رده‌ی نوکیا ۶ را روانه بازار کرد. پس از این برند نوکیا با عرضه گوشی‌های نوکیا ۳ و نوکیا ۵ جان دوباره‌ای برای حضور در عرصه رقابت گرفت. در نیمه دوم سال نیز نوکیا ۸، نوکیا ۷ و مدل پایین رده‌ی نوکیا ۲ با هدف جلب اقشار گوناگون اقتصادی روانه بازار شدند. به نظر می‌رسد نوکیا ۹ می‌تواند به‌عنوان گل‌ سرسبد محصولات این شرکت، سال موفق و پرکاری برای برند قدیمی نوکیا رقم بزند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *