اخبار موبایل های تازه وارد

چگونه مشکل شارژ گوشی Samsung Galaxy S6 را حل کنیم؟

یکی از زیبا ترین و دوس داشتنی ترین گوشی های سامسونگ Samsung Galaxy S6 می باشد که با این که دو سال از عرضه این گوشی می گذرد ولی هنوز هم دارای محبوبیت فراوانی در بین مردم می باشد . تا قبل از گوشی سامسونگ گلکسی 6 بدنه گوشی های سامسونگ از جنس پلاستیک بود ولی بعد از این گوشی جنس بدنه وشی ها به فلز و شیشه تغییر یافت . با این حال این گوشی نیز دارای مشکلاتی می باشد و در زیر نحوه ل مشکل شارژ گوشی را توضیح می دهیم .

چگونه مشکل شارژ گوشی Samsung Galaxy S6 را حل کنیم؟

 

مشکل:  Samsung Galaxy S6 من کامل شارژ نمی شود

من یک دستگاه گلکسی اس ۶ سامسونگ دارم که به خوبی شارژ نمی شود. برای حل مشکل، یک شارژر جدید سامسونگ خریداری کردم و پورت شارژ با با یک برس کوچک تمیز کردم. اما حالا با شارژ ۴ یا ۵ ساعته، تنها گوشی ۲ ساعت شارژ دارد. به نظر شما خرید یک گوشی مقرون به صرفه تر است یا از نظر سخت افزاری گوشی را تعمیر کنم؟

پاسخ: این خیلی خوب است که شما گوشی خود را از نظر پورت شارژ تمیز کرده اید چرا که پاره ای از مشکلات شارژ نشدن ها، و یا عدم تکمیل شارژ به این خاطر رخ می دهد. اما قبل از هر اقدام کارهای زیر را روی گوشی خود انجام دهید:

۱- از یک کابل شارژ دیگر استفاده کنید و شارژر را روی گوشی دیگر تست کنید تا مطمئن شوید که متغییر ها، نظیر شارژر و گوشی ها کدام یک به درستی جوابگو نیستند.

۲- از گوشی خود، بک آپ گیری کنید و بعد آن را ریست کارخانه ای کنید و بعد دوباره مشکل را وارسی کنید.

اگر با وجود عملیات بالا کماکان مشکل پا بر جاست، می توانید با کمک یک مرکز خدماتی باتری را تعویض کنید چون می تواند مشکل از باتری باشد. اما اگر با حذف باتری قدیمی و جایگزین باتری جدید، باز هم مشکل پا بر جاست، پس لازم است که یک گوشی جدید خریداری کنید.

 

چگونه مشکل شارژ گوشی Samsung Galaxy S6 را حل کنیم؟

 

مشکل: بعد از اینکه گوشی گلکسی اس ۶ من خیس شد، دیگر شارژ نمی شود

چند هفته پیش گوشی من در آب افتاد و سعی کردم آن را خشک کنم. برای ۲۴ ساعت آن را در برنج قرار دادم تا رطوبت آن گرفته شود و بعد از آن اقدام به شارژ کردم و متوجه شدم که گوشی شارژ نمی شود. شارژر را عوض کردم تا مشکل شارژ حل شود و متوجه شدم که باز هم شارژ نمی شود. در حال حاضر گوشی من بدون شارژ است و هیچ شارژی قادر به شارژ کردن باتری آن نیست من چکار کنم؟

راه حل: از آن جا که قبلا گوشی را در کیسه ای از برنج قرار داده اید، پس باید راه حل را در موارد زیر جستجو کنید.

۱- پورت شارژر را به کمک اسپری هوا، تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید که در ان هیچ چیزی حتی دانه های برنج، فضایی اشغال نکرده باشند.

۲- سیم شارژر را عوض کنید و با یک سیم دیگر آن را شارژ کنید و وضعیت را بررسی کنید

۳- هنگام شارژ گوشی از طریق شارژر دیواری، از دیوار دیگری استفاده کنید.

۴- برای شارژ گوشی از پورت USB لپ تاپ خود استفاده کنید و وضعیت را بررسی کنید.

اگر با موارد یاد شده باز هم گوشی مشکل دارد توصیه من به شما این است که گوشی را به یک مرکز خدماتی نشان دهید تا از نظر سخت افزاری  باتری و پورت را مورد بررسی قرار دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *