اخبار موبایل های تازه وارد

میان رده اوپو A1k با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

کمپانی اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند میان‌رده خود که از صفحه نمایش بزرگ و باتری قدرتمندی برخوردار است از راه رسید. همانطور که اشاره کردیم این گوشی هوشمند میان‌رده از یک صفحه‌ نمایش بزرگ و باتری قدرتمند برخوردار است که همین دو ویژگی بین این گوشی هوشمند میان‌رده با سایر گوشی‌های میان‌رده رقیبش تمایز ایجاد کرده است. باتری که در این گوشی هوشمند به‌کار رفته است یک باتری 4000 دلاری است و صفحه نمایش آن نیز 6.1 اینچ بوده که رزولوشن و نسبت تصویر آن به ترتیب شامل: 720*1560 پیکسل و 19.5:9  هستند.

پردازنده استفاده شده در گوشی میان‌رده اوپو A1K، مدیاتک هلیو پی 22است میزان حافظه رم و حافظه داخلی آن نیز به‌ترتیب شامل: 2 و 32 گیگابایت هستند. سیستم‌عامل آن نیز به‌طور پیش‌فرض اندروید پای بوده که رابط کاربر آن Color 6.0 است. دوربین‌های اصلی و سلفی مورد استفاده شده در این گوشی هوشمند میان‌رده شامل:  8 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل هستند البته دوربین تکی 8 مگاپیکسلی از دریچه دیافراگم f/2.2 و فلش دوگانه LED برخوردار است.

سایر امکانات این دیوایس شامل: قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و یک جک 3.5 میلیمتری هدفون هستند. این گوشی هوشمند در دو رنگ قرمز و مشکی طراحی شده است و قیمت آن نیز برابر با 115 دلار است.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *