اخبار موبایل های تازه وارد

نوبیا رد مجیک 3 در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد

اگر بخاطر داشته باشید کمپانی نوبیا در تاریخ 28 آوریل گوشی هوشمند جدید خود با نام رد مجیک 3 را معرفی کرد و امروز از این گوشی به‌صورت رسمی رونمایی کرد. البته قبل از اینکه این گوشی هوشمند به‌صورت رسمی معرفی شود در چندین بنچمارک حضور داشته که یکی از مطرح‌ترین آن‌ها، بنچمارک  Master LU است. بازی رد مجیک 3 در بنچمارک مذکور توانست رتبه بالایی را بدست آورد.

البته این گوشی هوشمند به تازگی در بنچمارک گیگ بنچ هم حضور داشته است. با حضور این گوشی هوشمند در بنچمارک گیگ بنچ برخی از اطلاعات و ویژگی‌ها آن مشخص شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند، استفاده از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 در آن است. از این‌رو می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی هوشمند جدید کمپانی نوبیا، در رده گوشی‌های قدرتمند این کمپانی قرار دارد. درضمن پردازنده مورد استفاده در این دیوایس به 8 گیگابایت رم مجهز است.

جالب است بدانید که گوشی هوشمند رد مجیک 3 توانسته است در بخش چند هسته‌ای امتیاز  شگفت‌انگیز 11309 را به خود اختصاص دهد، البته این دیوایس در بخش تک هسته‌ای نیز موفق به کسب امتیاز 3513 شده است. اگر شما هم علاقه دارید تا این گوشی هوشمند را خریداری کنید می‌توانید هم‌اکنون به وب سایت JD.com مراجعه کنید و این دیوایس را خریداری کنید.

منبع

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *