اخبار موبایل های تازه وارد

ویوو وای 3 با دوربین سه گانه معرفی شد

گوشی میان‌رده ویوو وای 3 با طراحی زیبا و سخت‌افزاری قدرتمند معرفی شد. ویوو وای 3 دارای یک نمایشگر 6.35 اینچی بوده که بر روی آن یک ناچ قطره‌ای کوچک طراحی شده که این ناچ نگهدارنده دوربین سلفی این دیوایس است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که نمایشگر ویوو وای 3 دارد حاشیه‌های بسیار باریک آن است که موجب شده نسبت نمایشگر به بدنه آن به 89 درصد برسد.

این دیوایس از یک دوربین سه گانه برخوردار بوده که سنسور اصلی آن 13 مگاپیکسل است و دوربین دوم آن نیز از یک لنز 120 درجه‌ای بهره‌مند بوده و درنهایت دوربین سوم آن نیز برای عمق‌سنجی کاربرد دارد. درضمن دوربین سلفی ویوو وای 3 دارای سنسور 16 مگاپیکسلی HD است.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند علاوه‌بر قرارگیری دوربین اصلی سه‌ گانه شاهد حسگر اثر انگشت نیز هستیم. البته ویوو وای 3 در کنار پشتیبانی از اثر انگشت از قابلیت فیس آنلاک نیز برخوردار است. پردازنده ویوو وای 3، چیپست مدیاتک هلیو پی 35 است که دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت microSD  فضای ذخیره‌سازی این دیوایس را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.

از سایر مشخصات این دیوایس می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 9V/2A اشاره کرد. این دیوایس در رنگ‌های  آبی طاووسی، صورتی هلویی و آبی سیر  با قیمت 216 دلار موجود است.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *