راهنمای حل مشکلات

آموزش راه اندازی و اتصال شیائومی Mi Band 5 به موبایل

چگونه شیائومی Mi Band 5 خود را راه اندازی کنیم؟
  • این آموزش برای سایر مدل های می بند (Mi Band 4, Mi Band 5) قابل استفاده است.

در این دوره زمانه، داشتن یک ساعت هوشمند به امری مهم تبدیل شده است. بسیاری از کاربران از ساعت هوشمند خود برای ثبت فعالیت های ورزشی، پایش وضعیت سلامتی و چک کردن پیام ها و اعلانات خود استفاده می‌کنند. دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 5، حاصل 4 سال تجربه و دانش شرکت شیائومی در تولید مچ بند های هوشمند است. در صورتی که از خریداران مچ بند هوشمند شیائومی می بند 5 هستید، با دنبال کردن این آموزش ساده می‌توانید دست بند هوشمند خود را به گوشی خود وصل کنید.

(در مورد مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 بیشتر بخوانید)

  • گام اول: دانلود نرم افزار Mi Fit

برای دانلود نرم افزار Mi Fit دو راه وجود دارد. شما می‌توانید با جست و جو کردن عبارت Mi Fit در Google Play Store برای گوشی های اندرویدی و یا Apple App Store برای گوشی های آیفون، نرم افزار می فیت را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار mi fit

لینک دانلود Mi Fit

 

راه دوم برای دانلود نرم افزار می فیت، اسکن کد QR زیر می‌باشد.

آموزش راه اندازی Mi Band 5

توجه کنید که نرم افزار می فیت به اندروید 4.4 و یا بالاتر و یا iOS نسخه 9.0 و یا بالاتر نیاز دارد.

  • گام دوم: در نرم افزار می فیت، به تبت Profile بروید و سپس بر روی گزینه Band کلیک کنید.

آموزش کار با دستبند شیائومی Mi Band

  • گام سوم: مچ بند شیائومی می بند 5 خود را به تلفن همراه خود نزدیک کنید.

نحوه راه اندازی و استفاده از دستبند Mi Band 5

  • گام چهارم: وقتی می بند 5 شروع به لرزش کرد، دکمه روی صفحه مچ بند را لمس کنید.

نحوه راه اندازی دستبند Mi Band 5 به چه شکل است؟

هم اکنون می بند شما با موفقیت به تلفن همراه شما وصل شده است. درصورتی که در وصل کردن Mi Band 5 خود با مشکل مواجه شده اید، به روز بودن نرم افزار Mi Fit را بررسی کنید و مراحل بالا را دوباره تکرار کنید.

(در مورد مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 بیشتر بخوانید)

آیا موفق به وصل کردن شیائومی Mi Band 5 خود شدید؟ درصورت وجود هر گونه سوال یا مشکل، در بخش نظرات پاسخگوی شما هستیم.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۲.۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

154 فکر در مورد “ آموزش راه اندازی و اتصال شیائومی Mi Band 5 به موبایل

  1. فاعزه گفت:

    سلام وققتون بخیر
    من می بند 6 دارم ولی وقتی گوشیم زنگ میخوره شماره تماس روی می بند نمیفته باید چیکارکنم؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      لطفا تمامی دسترسیهای گوشیتون باز کنید

      1. H. zk گفت:

        سلام
        وقت بخیر
        من ساعتم گیرکرد یک بار وصل شد ولی یه چیزی رو زدم رفت برای ریست شدن وقتی دیدم رو انتخاب زبان گیر کرده و هر کاری میکنم دیگه وصل نمیشه و حتی ساعت رو هم نشون نمیده

        1. مهیار مصطفوی گفت:

          سلام دوست عزیز
          ابتدا ارتباط محصول با موبایل را قطع کرده(unpair)سپس از منوی تنظیمات ریست کنید و منطقه(region) در برنامه مربوطه را روی چین یا امارات تنظیم کنید

    2. شاهین گفت:

      سلام به بخشید به گوشی y7 prime وصل میشه میخوام اگه وصل میشه بخرمش

      1. فرشید احمدیان گفت:

        سلام شاهین عزیز
        بله وصل میشه

    3. امیر گفت:

      سلام منم همینطور مبدونی باید چکار کنم

      1. مهیار مصطفوی گفت:

        سلام امیر عزیز
        برای راه اندازی میبایست بارکد روی کارتن محصول را با موبایل اسکن کرده و نرم افزار مورد نظر را دانلود و با ایجاد حساب کاربری از امکانات محصول استفاده کنید

  2. Soheyl گفت:

    سلام ، من می بند ۵ دارم اما اصلا صفحه ای که شما بالا نشون دادید ، پروفایل نمیاد

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      لطفا مراحل را با دقت انجام بدین

  3. Sgh گفت:

    سلام من برنامه واسم نصب نمیشه چیکار کنم؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      لینک زیر میتونه به شما کمک کنه
      https://mobotel.ir/how-to-connect-miband-to-phone/

  4. امیر گفت:

    سلام من میبند 5 سفارش دادم تتره رسیده ولی هر کاری میکنم روشن نمیشه چکار کنم
    یعنی شارژ نداره لطفا کمکم کنید

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      لطفا شماره سفارش خود را به واتس اپ 09120480450 ارسال کنید

  5. محمد ابراهیم گفت:

    سلام موبایلم a32 4g هستش و هرچی تلاش میکنم وصل نمیشه

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      شماره سفارش خود را به شماره واتساپ 09120480450 ارسال نمایید تا کارشناسان راهنمایتان کنند

  6. Ali گفت:

    سلام چطوری می بند را به وای فای وصل کنم

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      امکان اتصال به وای فای نیست در این مدل

  7. علیرضا گفت:

    من امیزفیت بند5خریده همه چیش درسته اما نوتیف براش نمیاد

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام
      اعلانات را فعال نمایید از طریق برنامه zepp

    2. علی گفت:

      من هیچی نمی فهمم

  8. امیر گفت:

    سلام من می بند ۶گرفتم
    اولش بهتر بود اما الان نه به بلوتوث وصل میشه نه نوتیفیکیشن های تماس و پیام میاد
    خود برنامه میزنه که وصل شده اما روی بلوتوث گوشی که میزنم وصل نیست
    همه راه هم امتحان کردم اما نتیجه ای نداشت
    نمیدونم دیگه چیکار کنم؟لطفا اگر میشه راهنمایی کنید

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام امیر عزیز
      یک مرتبه ساعت را ریست کنید و برنامه می فیت را پاک کنید و مجددا نصب کنید

  9. حمید گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت شما.ببخشید من می یند شیش دارم اما نمیدونم چرا نوتیف تماس رو برام نشون نمیده نوتیف پیامک میاد همه چی عالیه فقط نوتیف تماس‌ها نمیاد نمبدونم چرا اگه میشه کمک کنید مرسی

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      از طریق تنظیمات ساعت وارد برنامه شوید و دسترسی های لازم را فعال نمایید

  10. ریحانه گفت:

    من برنامه mifit رو نمیتونم راه اندازی کنم پسورد ایمیل رو هر چقد میزنم میگه اشتباهه

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      شما برای اولین بار باید در برنامه mifit ثبت نام کنید سپس وارد شوید

      1. ریحانه گفت:

        چطور باید ثبت نام کنم؟

        1. پشتیبانی موبوتل گفت:

          واتس اپ شماره سفارش بفرمایید همکارانم راهنماییتون کنند

    2. علیرضا گفت:

      مال من هم رمز ایمیلو قبول نمیکنه

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        سلام خدمت شما
        متاسفانه منظور شمارو متوجه نشدم
        لطفا به پشتیبانی واتس اپ به شماره تلفن 09120480450 مراجعه کنید

  11. اریا گفت:

    من گوشیم هوآوی
    Y5 وصل نمیشه به می پنج
    ینی هرچقد میرم تو برنامه و گوشیو نزدیک میکنم وصل نمیشه

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      شماره سفارش خود را به شماره 09120480450 در واتس اپ بفرستید

  12. مینا گفت:

    من می بند 5 گرفتم که با گوشیم که سامسونگ j7 وصل نمیشه از طریق برنامه هم رفتم ولی وصل نشد میشه راهنماییم کنید

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      شماره سفارش خود را به شماره 09120480450 واتس اپ کنید

    2. Mona گفت:

      سلام خسته نباشید من ساعتم مدلش M5طرح شیائومی ومدل گوشی سامسونگ G6plas هستش برنامه mifitروهم بروز کردم ولی هرکاری میکنم برنامه نصب نمیشه امکانش هست راهنماییم کنیدممنون.

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        مونا عزیز سلام، M5 طرح ساعت می بند 5 می باشد و با برنامه می فیت متصل نمی گردد
        برنامه می فیت مخصوص ساعت های خود شیائومی می باشد

    3. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام دوست عزیز
      اطلاعی از برنامه می بند 6 طرح نداریم

  13. omid گفت:

    سلام خسته نباشید
    ممنون برای راهنماییتون

  14. Sepideh گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من یک مچ بند هوشمند خریدم که به گوشیم متصل نمیشه مدل مچ بند(شیائومی5)ومدل گوشی (گلکسیJ5 2015)هستش هرکاری کردم به گوشی متصل نشد.میشه راهنمایی کنید که چه کارکنم؟؟؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      با واتس اپ شماره 09120480450 در ارتباط باشید

  15. Sepideh گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من یک مچ بند هوشمند خریدم که به گوشیم متصل نمیشه مدل مچ بند(شیائومی5)ومدل گوشی (گلکسیG5 2015)هستش هرکاری کردم به گوشی متصل نشد.میشه راهنمایی کنید که چه کارکنم؟؟؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      با واتس اپ شماره 09120480450 در ارتباط باشید

  16. Zeynab گفت:

    سلام خسته نباشید می بند من ب بلوتوث وصل میشه ولی برنامه mi fitهرکاری میکنم وصل نمیشه آخه چرااا😩😩

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      بلوتوث را دیس کانکت کرده و مستقیم از طریق برنامه متصل شوید

    2. حمیدرضا زارع گفت:

      به نظر من مای فیت بدرد نمی خوره و باید برنامه fitpro رو نصب کنین که خیلی سرعتش هم بالاس

  17. elham گفت:

    سلام گوشی من یه دفعه با ساعت متصل شد اما یه دفعه بهم ریخت و مجبور شدم یه ایمیل جدید بسازم ولی الان ساعت به گوشی متصل نمی شه

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا به واتس اپ شماره 09120480450 در ارتباط باشید

  18. فرزین گفت:

    سلام وقت بخیر.
    miband 5 فقط با بلوتوث ورژن 5 سازگار هستش؟
    گوشی من نوکیا 5.3 هستش و ورژن بلوتوثش 4.2 و ورژن اندروید 10

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      مشکلی برای ارتباط ندارد و سازگار است
      امیدوارم پاسخ سوال خود را گرفته باشید.

  19. علیرضا گفت:

    سلام من ساعت شیائومی۵ خریدم اما نمیدونم گذرواژه و نشانی ایمیل را چی بدم که به گوشیم وصل بشه
    ممنون میشم که راهنمایم کنین

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      برای وصل شدن به ساعت ایندا باید در داخل برنامه mi fit ثبت نام کنید
      امیدوارم پاسخ مناسبی به شما داده باشم

    2. محدثه گفت:

      سلام. چجوری نوتیف تماس و پیام رو فعال کنیم

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        سلام خدمت شما
        به قسمت دسترسی ها رفته و امکانات مورد نیاز خود را فعال کنید

    3. مهدی قربانپور گفت:

      من یک ساعت plus id118 ولی با هیچ برنامه ای وصل نمیشه به گوشیم چیکار کنم
      کسی می‌تونه شما رش رو بده یا همینجا بهم توضیح بده

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        سلام خدمت شما
        با واتس اپ 09120480450 در ارتباط باشید

    4. 9914958435 گفت:

      سلام و خسته نباشید من یدونه مای بند شیاعومی ۵ خریدم همه اعلان هاش رو هم مجاز کردم ولی متاسفانه موقعی ک گوشی زنگ یا پیام میاد هیچی نشون نمیده

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز
        برای دسترسی سریع و ارتباط با کارشناسان فنی ما شما میتوانید با شماره تماس
        09120480450از طریق واتساپ در ارتباط باشید
        پیام شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد
        امیدوارم پاسخ سوالتان را دریافت کرده باشید.
        با تشکر

  20. ملیکا گفت:

    من خریدم به برنامه وصل نمیشه اما به بلوتوثم وصل میشه هر کاری میکنم به برنامه وصل نمیشه
    لطفا کمکم کنید

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام ملیکا عزیز
      ابتدا مچ بند را از بلوتوث دستگاه unpair کنید.سپس برنامه mi fit را نصب و راه اندازی کنید و اتصال را انجام دهید
      امیدوارم پاسخ مفیدی به شما داده باشم

    2. محمد گفت:

      سلام من mi band 5 دارم و برنامه mi fit رو هم‌بروز نصب کردم گوشیم سامسونگ نوت ۹ هرکاری میکنم با این برنامه اتصال برقرار نمیکنه همه کارهایی که گفتین هم انجام دادم لطفا راهنماییم کنید 😔😓 با نرم افزار health متصل میشه فقط

      1. پشتیبانی موبوتل گفت:

        محمد عزیز سلام
        اگر ساعت را به صورت مستقیم به بلوتوث وصل کرده اید ان را unpair کنید و دوباره مراحل راه اندازی را طی کنید
        امیدوارم پاسخ مفیدی به شما داده باشم

  21. زهرا بدوی گفت:

    با سلام برای وصل شدن ساعت هوشمند AmazFit band 5 برنامه Zepp را نصب کنید.

    1. مهدی گفت:

      برای m6 چیکار کنیم؟

  22. نیوشا گفت:

    سلام من برنامه رو وصل کردم نصب شده اما هر کاری میکنم بلوتوث وصل نمیشه. چیکار باید کنم؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام نیوشا عزیز
      با یک دستگاه دیگر تست کنید ممکن است با دستگاه شما ناسازگار باشد
      امیدوارم پاسخ مفیدی به شما داده باشم

  23. مهران روان به گفت:

    سلام
    من مچ بند تازه گرفتم.برنامه مای فیت نصب کردم.ولی نمیتونم قفل مچ بند باز کنم

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام مهران عزیز
      برای حل مشکل خود با کارشناسان موبوتل داخل واتساپ در تماس باشید

  24. zahra گفت:

    سلام گوشی من samsung a10s هست و برنامه ساعتمو پیدا نمیکنه.چکار کنم؟؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام زهرا عزیز
      ساعت خود را یکبار ریست کنید.همچنین بلوتوث دستگاه را unpair و دوباره از طریق اپلیکیشن mi fit ساعت را pair کنید و از pair کردن ساعت با بلوتوث به صورت جداگانه خودداری فرمایید
      امیدوارم پاسخ سوال خود را دریافت کرده باشید

    2. H. zk گفت:

      سلام
      وقت بخیر
      من ساعتم گیرکرد یک بار وصل شد ولی یه چیزی رو زدم رفت برای ریست شدن وقتی دیدم رو انتخاب زبان گیر کرده و هر کاری میکنم دیگه وصل نمیشه و حتی ساعت رو هم نشون نمیده

  25. Mobina گفت:

    سلام وقتتون بخیر برای نصب اپلیکیشنzeppکدوم کشکر و زدید ایران موجود نیست تو منوش اصلا

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام مبینا عزیز
      کشور انتخابی اهمیتی ندارد . میتوانید از کشور آمریکا یا امارات استفاده کنید
      امیدواریم پاسخ سوالتان را دریافت کرده باشید

  26. مهدی گفت:

    سلام روز بخیر
    من گوشی آنر ۹x دارم یکبار متصل شد، دیشب مچ بند را با برنامه mi fit جفت کردم ولی واسه خیلی قسمت های مچ بند میزد عدم شناسایی ، ریست کارخانه کردم هر کاری میکنم دیگه در برنامه mi fit دیگه مچ بند را نمی شناسه و جفت نمیشه

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام مهدی عزیز
      لطفا برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان موبوتل در تماس باشید

  27. پارسا گفت:

    من با گوشی بابام تونستم وصل شم ولی با گوشی خودم نتونستم یعنی همدیگرو پیدا نمیکنن میشه لطفا کمکم کنید

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما
      شما می توانید با واتس اپ شماره 09120480450 در ارتباط باشید

  28. بهار گفت:

    سلام
    فقط به یک گوشی وصل میشه؟
    من واسه هدیه گرفتم،اول به گوشیه خودم وصل کردم، مشکلی پیش نمیاد؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام بهار عزیز
      ابتدا ساعت را با گوشی خود unpair کنید سپس ان را ریست کنید

      1. رسول گفت:

        سلام..سال نو مبارک..بنده یک ساعت میبند۵ کرفتم بعد از نصب و راه اندازی موقعی که ساعت را لمس میکنیم دو چراغ سبز پشت ساعت شروع به چشمک زدن میکنه..خواستم ببینم علت چیه..ممنونم

        1. پشتیبانی موبوتل گفت:

          سلام رسول عزیز
          این چراغ های چشمک زن ، سنسور های ضربان قلب و پایش فعالیت های بدنی هستند که هر چند دقیقه یکبار فعال میشوند
          امیدوارم پاسخ خود را دریافت کرده باشید

  29. علی گفت:

    سلام. من نرم افزار می فیت را دانلود و نصب کردم اما نوتیفیکیشن و برخی امکانات دیگر برایم فعال نمیشود. چیکار کنم؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      با سلام خدمت شما
      بعد از نصب و راه اندازی باید از طریق برنامه mi fit وارد تنظیمات ساعت و سپس گزینه app alert را وارد شوید و بزنامه های مورد نظر را فعال کنید.
      امیدوارم پاسخ مناسبی به سوال شما داده باشم .

    2. Saeed گفت:

      سلام من می ۵ دارم دادم ب برادرم ولی وصل گوشی اون نمیشه فقط وصل گوشی خودم میشه یاید چیکارش کنم ‌ مرسی🌹

  30. زهرا گفت:

    سلام ساعت هوشمند من کد اسکن را قبول نمیکنه که برنامه هام بیاد بالا رو گوشی چکار کنم

  31. مسعود گفت:

    سلام..من چند ماه پیش می بند ۵خریدم رفتم موبایلی برا وصلش کرد و درست شد چند وقت بود وقتی وارد میشدم هی مینوشت رد شدن ..دادن مجوز از این چیزا خلاصه من امروز زدم رو دادن مجوز اونوقت مشخصات ایمیل این چیز ها رو میخواست زدم دوباره وارد می فایت شدم الان مچبندم متصل نیست وقتی میزنم روی افزودن دستگاه چند تا گزینه میاد مچبند..ساعت…ترازو این چیزا میزنم رو مچبند مینویسه مچ بند رو به نزدیگ گوشی خو نگه دارید اما بعد چند لحظه مینوسه جفت نشد مچ بند را باز نشانی مرده و دوباره تلاش کنید چیگار کنم تورو خدا کمکم کنید..لطفا هر چه سریع تر جواب بدید

  32. رو گفت:

    سلام شب بخیر متاسفانه رمز گوشیم روی می بند ۵ فعال نمیشه چیکار باید کنم

    1. بوجاری گفت:

      سلام اپلیکیشن zepp رو امتحان کنید

  33. مهرزاد گفت:

    من ساعت میبند 5خریدم ولی به گوشی وصل نمیشه تو بلوتوث بالا میاره ولی تو برنامه نه

    1. مهبد گفت:

      توضیحات رو مطالعه کنید

    2. مهدی صحرایی پور گفت:

      اول با بلوتوث جفتش نکنید .به بلوتوث متصل نباشه بعد از برنامه جفت میشه.با برنامه که جفت شد بعد با بلوتوث جفتش کنید

    3. امیر گفت:

      من نسخه چین گرفتم چطور زبانش تغیر بدم به انگلیسی

  34. مجید گفت:

    سلام من یه باند شیامی۵گرفتم برنامه می رو هم نصب کردم هر کار میگنم با گوشی پیر نمیشه واصلا کانکت نمیشه چندین بار هم گوشی وبلوتوث وهمه رو ری استارت کردم

  35. مهدی گفت:

    سلام
    اصلا به غیر از گوشی شیائومی متصل میشه؟
    هم به سامسونگ هم هاوایی نرم افزار رو نصب کردم هنگام جستجو بلوتوث هیچی پیدا نمیکنه
    دستبند رو هم زدم به شارژ… هیچی روی صفحه نشون نمیده.
    لطفا راهنمایی کنید

    1. Ali گفت:

      داداش اون دیگه سوخته خبر نداری😂

  36. منصوره گفت:

    سلام ببخشید من نمی‌تونم برنامه های دیگه مثل واتس اپ رو اضافه کنم تا نوتیفیکشنشون برام روی می بند بیاد

  37. رائیکا گفت:

    من از گوگل پلی نمی توانم نصب کنم نمی دانم چرا می شه بگید چگونه می توانم نصب کنم

  38. یحیی شفیعی گفت:

    سلام ببخشید بند من متاسفانه تماس و نوتفیکیشن های واتساپ ، اینستا و…. رو نشون نمیده در حالی که به گوشی pair شده! بنظرتون مشکل از چیه؟؟ باید چه کنم؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      یحیی عزیز سلام، چرا می بایست دسترسی های اپلیکیشن ها را از برنامه می فیت باز کنید

  39. موسوی گفت:

    من میبند ۵ نسخه گلوبال دارم
    ولی شاتر دوربین فعال نمیشه
    میگه فعالسازی رو کامل کنید

  40. احسان گفت:

    من گوشیم ایفون ۷ هست وصل نمیشه ب گوشی دوستم ک سامسونگ بود وصل شد ب گوشی من نمیشه کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم

  41. فاطمه گفت:

    سلام مچ بند من کانکت نمیشه .گوشیم j7primeهست.و توی اسکن بلوتوث پیدا میکنه مچ بندو ولی پیر نمیشه.لطفا راهنمایی کنید ممنونم

  42. sooodeh گفت:

    سلام
    گوشیم سامسونگ ،مدل A50 عه اتصال انجام شده ولی زملنی که از برنامه های واتساپ ،تلگرام و اینستاگرام تماس داشته باشم نوتیف نمیزنه ولی وقتی تماس قطع میشه نوتیف میسکال میوفته رو بند !
    مشکل از برنامه ست یا از بند؟
    چیکار باید انجام بدم واسه اتصال؟
    همه ی اتصالات و اجازه هارو از گوشیم فعال کردم ولی بازم زنگ نمیخوره بندم !

  43. رضا گفت:

    سلام
    من مچ بند رو خریدم ولی هر کاری میکنم به گوشیم وصل نمیشه.گوشیم نوکیا 3 هستش و نمی‌دونم چیکار کنم؟ لطفا منو راهنمایی کنید یا اگه جایی باید برم بگید کجا برم.
    ممنون

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما،تنها کافیست برنامه می فیت را دانلود کرده
      مراحل ثبت نام در برنامه می فیت را انجام دهید
      بند هوشمند نزدیکه گوشی خود نگه داشته و به راحتی متصل می‌شود

  44. فاطمه گفت:

    گوشیمj7 2016 اندروید ۸ هست تمام مراحل انجام دادم ساعت و پیدا نمیکنه ؟

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما با واتس 09192161016 درتماس باشید تا این موضوع برای شما بررسی گردد و بهترین راهنمایی به شما ارائه شود

      1. sooodeh گفت:

        سلام
        گوشیم سامسونگ ،مدل A50 عه اتصال انجام شده ولی زملنی که از برنامه های واتساپ ،تلگرام و اینستاگرام تماس داشته باشم نوتیف نمیزنه ولی وقتی تماس قطع میشه نوتیف میسکال میوفته رو بند !
        مشکل از برنامه ست یا از بند؟
        چیکار باید انجام بدم واسه اتصال؟
        همه ی اتصالات و اجازه هارو از گوشیم فعال کردم ولی بازم زنگ نمیخوره بندم !

        1. فرشته گفت:

          بله

  45. اترین گفت:

    با عرض سلام من مچ بند می ۵ شیائومی خریدم و به گوشیم وصل کردم متاسفانه کنترل موزیک روی مچ بند فعال نشده ممنون میشم راهنمایی کنید

  46. حامد گفت:

    سلام.طریقه نصبش درسامسونگ m31 چطوره

    1. پشتیبانی موبوتل گفت:

      سلام خدمت شما،منظور شما را به صورت واضح متوجه نشدم
      شما می توانید با دانلود اپلیکیشن مخصوص این ساعت یعنی mifit این ساعت هوشمند ها متصل فرمایید

    2. مهدی غیاثی پور گفت:

      با سلام
      مراحل نصب و اتصال در گوشی گلکسیM31 با آموزش قرار داده شده فرقی ندارد.

  47. طاها گفت:

    سلام می بند من به A51 وصل میشه ولی به A20 وصل نمیشه لطفا راهنمایی کنید

  48. مصطفی گفت:

    نرم افزار می بند رو گوشی لنوو باز نمیشه و در همان ابتدا صفحه سیاه میشه و دیگه کاری انجام نمیده!

  49. حجت گفت:

    سلام
    من موفق نمیشم از می بند برای کنترل دوربین استفاده کنم
    لطفاً راهنمایی کنید

  50. فرزین گفت:

    سلام
    می باند ۵ بنده با سامسونگ نوت ۳ با اندروید ۵ وصل نمیشه
    راه حلی هستش؟

    1. سعيده گفت:

      سلام گوشيم آيفون٤ ورژن ٩.٣ هست،مي بند٥ رو خريدم وصل نميشه،چيكار كنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *